Lite för skönt

  
I lördags hade vi barnvakt över natten. Mormor och morfar (och moster) underhöll Mini och farmor och farfar tog hand om Micro. Jag och mannen var alltså helt barnfria och det var…. Så. Himla. Skönt. Lite för skönt nästan 🙈 Vi njööööt verkligen och saknade inte småskruttarna förrän det var dags att hämta hem dem. Vi visste ju att båda var i trygga händer och hade det bra. Och att kunna göra vad vi ville utan att behöva passa på ett eller två barn…. Det var mer än okej. Vad gör man när man kan göra vad man vill? Jag var en sväng på torget utan att stressa. Jag pysslade med min bokvikning och mannen byggde en quadrocopter. Vi gick ut och åt. (Vi brukar köpa hem mat när vi har barnvakt men i lördags ville vi äta utan att bli avbrutna.). Vi såg på fotbollen. Jag la mig efter midnatt och det händer inte så ofta nu för tiden. Vaknade såklart på natten av att något var fel (=killarna inte hemma) men somnade om. Ja jösses. Det var ett bra dygn. 

Om -Jenny-

Mitt I livet. Man och två barn. Älskar böcker. Köper och säljer Lola. Funderar. Tycker till. Jobbar. Är. Lever. Visa alla inlägg av -Jenny-

4 responses to “Lite för skönt

  • wmajvor

    Så’n göllig bild. Stolt storebror som undervisar eller kanske roar lillbrorsan?!

    Gilla

  • Jessica

    Åhh så HÄRLIGT!! Måste ha varit underbart att kunna göra precis som man vill och att dessutom lyxa till det och äta ute 👍 Jag blir lite avundsjuk, och längtar till vi kan göra likadant 🙂

    Gillar bilden på pojkarna, Jack ser så stor ut och Tim så liten 😍😍😍

    Gilla

    • -Jenny-

      Det var fantastiskt. Vi delade upp killarna för att barnvaktandet inte skulle bli så jobbigt men på sikt kan vi lämna båda till samma.
      Tycker också det. Jack ser enorm ut och Tim pyttig. Det skiljer typ 26cm men känns som myyyyyycket mer

      Gilla

Lämna en kommentar