Rykande åtgång

Något som vi mångdubblat förbrukningen av här hemma nu när jag är mammaledig är:

20131103-194349.jpg
Toapapper!

Förut jobbade vi ju båda två och var bara hemma kvällar och helger. Nu däremot är jag ju ”hemma”. (Även om vi flänger lite hit och dit…) Och jag går OFTA på toaletten. Vet inte hur ofta, men säkert mer än 10 gånger per dag. Ofta. Har ingen blåsa för fem öre. Tycker att jag köper toapapper hela tiden och då köper vi ändå 16 rullar åt gången. Hehe. R är inte lika frekvent besökare som mig, så när han är pappaledig sjunker nog förbrukningen lite igen.

(Just toalettbesöken var inget jag hade ont av under graviditeten faktiskt. Eftersom jag ränner dit i vanliga fall var det ingen markant skillnad för mig.)

Om -Jenny-

Mitt I livet. Man och två barn. Älskar böcker. Köper och säljer Lola. Funderar. Tycker till. Jobbar. Är. Lever. Visa alla inlägg av -Jenny-

2 responses to “Rykande åtgång

  • Anna Granström

    Haha, samma här!! Vi brukar köpa en bal åt gången. Den går åt i en rasande fart. Fast jag vet att M använder mer än jag, så eftersom jag börjar jobba imorn kommer det gå åt ÄNNU mer

    Gilla

    • -Jenny-

      Hoppas att du får en bra dag på jobbet!!!

      R använder nog mer men han går inte alls lika ofta som mig så totalt sett är jag toapappersskurken

      Gilla

Lämna en kommentar