Innan visste jag inte annat


Snart ska jag och mannen iväg på fest så guldklimparna är ute på äventyr. Vi har alltså fått några timmar ensamma hemma. Jag har kollat på skidor och pillat med recept och bilder. Förr, innan jag fick barn var det ju det jag gjorde. Pillade med mitt. Chillade ibland. Grejade ibland. Och jag gillade det. Det gör jag fortfarande. Längtar efter tid att pyssla utan störningsmoment. Men när jag väl får göra det är det något som saknas. Ljuden från dem. Det där att bli störd. Innan barnen var livet jättebra. Det är samma liv nu – bara lite mer. Två extra som andas. Och saknas. Det jag gillade förut gillar jag fortfarande men det är inte det viktigaste. Svårt att förklara och sätta ord på vad jag menar men någon kanske fattar? 😉

Om -Jenny-

Det här är min ventil där jag kan lufta mina åsikter om vad som faller mig in. Men återkommande ämnen är träning, familjeliv, böcker och shopping. Visa alla inlägg av -Jenny-

Kommentera

