Enkel kärlek


Det behövs inte mycket för att göra mig glad. Behöver inte dyra presenter eller blommor varje vecka för att veta att vi har det bra, jag och min karl. Det enkla är oftast det bästa. Idag fixade mannen upphängning i garaget för mina klädställningar som jag har på Lola-visningarna. Himla skönt att kunna få dem ur vägen och himla skönt att slippa bära från bilen och hem mellan visningarna. Ett enkelt men uppskattat sätt att visa kärlek på. Jag är lätt och billig i drift 😂

Om -Jenny-

Det här är min ventil där jag kan lufta mina åsikter om vad som faller mig in. Men återkommande ämnen är träning, familjeliv, böcker och shopping. Visa alla inlägg av -Jenny-

Kommentera

