Äkta kärlek


Vi är just nu på Gotland och jag är helt golvad av denna pärla till ö. Kan inte komma över hur vackert det är – överallt. Skulle helst vilja stanna bilen och fota hela tiden. Blommorna vid vägen. Byggnaderna. Utsikten. Detaljerna. Charmen. Skulle vilja gå med mobilen i handen och fota allt men det går ju inte så jag får passa på med ett foto här och ett där. (Vet inte heller vad jag skulle ha alla foton till men det kliar i hela mig av allt jag ser…) Hade rätt höga förväntningar innan vi kom hit och har inte blivit besviken. Både jag och mannen är helt förundrade. Det känns som utomlands fast ändå ursvenskt. Gotland är mitt nya Sverige-smultronställe och vi har redan bestämt att vi åker tillbaka nästa sommar. 

Om -Jenny-

Mitt I livet. Man och två barn. Älskar böcker. Köper och säljer Lola. Funderar. Tycker till. Jobbar. Är. Lever. Visa alla inlägg av -Jenny-

Kommentera

